Naam:
Foto’s:
503
Video’s:

Over ons

Welkom op onze reisblog! Gedurende onze reizen en uiteraard the big trip zullen we hier bloggen, vloggen, foto's posten en natuurlijk prachte dronevideo's posten!

Over onze reis

Onze grote reis start op 30 oktober 2017, we starten in Cuba en willen in ruim 7 maanden zoveel mogelijk zien van Midden en Zuid Amerika. We hebben een vrij ambitieus plan, maar ook alle vrijheid om dit weer te wijzigen. Ons idee is als volgt: Cuba, Costa Rica, Nicaragua, Panama, vanaf Panama met een zeilboot via de Sanblas eilanden naar Colombia, Ecuador, Galapagos eilanden, Peru, Chili, Bolivia, Argentinië, Suriname en nog even bijkomen op Bonaire. Ik zei het al...vrij ambitieus! We hebben een aantal must do's, waaronder een Spaanse taalcursus in Trinidad, de Inca trail naar de Machu Pichu lopen in Peru, de Galapagos eilanden en de zeiltocht van Panama naar Cartagena, Colombia. Verder laten we ons door de landen, de reis, de medereizigers en onszelf verassen!

Bezochte landen

Wij hebben 30 landen (12%) bezocht:

Argentinië, Armenië, België, Bolivia, Brazilië, Cambodja, Chili, Colombia, Costa Rica, Cuba, Denemarken, Duitsland, Ecuador, Frankrijk, Georgië, Indonesië, Italië, Maleisië, Monaco, Nederland, Nicaragua, Panama, Peru, Portugal, Spanje, Thailand, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Vietnam, Zwitserland.